ارتودنسی اینویزیلاین و شفاف


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 18 اسفند 1400
بازدید : 150
نویسنده : mozhgan

ارتودنسی اینویزیلاین، شفاف یا همان ارتودنسی نامرئی، نوعی درمان ارتودنسی می باشد که به صاف کردن دندان های بیمار می پردازد. در این روش ارتودنسی، از بریس های فلزی که ظاهر زیبا و جالبی ندارند، خبری نیست؛ بلکه پلاک های این نوع ارتودنسی از صفحات پلاستیکی شفافی تشکیل شده اند، که برای بیینده قابل مشاهده نیستند. این پلاک ها به راحتی قابل تشخیص نبوده و در عین حال، می توانند به آرامی دندان های شما را به جایگاه مناسبشان هدایت کنند. با بهترین متخصص ارتودنسی کرج ارتو همراه باشید.

عملکرد پلاک های اینویزیلاین چگونه است؟

در این روش، پس از قالب گیری از دندان های شما و تعیین روند درمان، تعدادی پلاک شفاف در لابراتوار برای شما ساخته می شود. سپس دندان پزشک متخصص، طریقه ی صحیح استفاده از این پلاک ها را به شما می آموزد. هر یک از این پلاک های اینویزیلاین، به مدت دو الی سه هفته قابل استفاده هستند. پس از گذشت دو الی سه هفته، خود بیمار می تواند پلاک ها را تعویض کند. با تعویض این بریس های نامرئی و استفاده مرتب و مکرر از آن ها، دندان ها به مرور زمان در جایگاه اصلی و صحیح خود قرار می گیرند. 

مزایای انجام ارتودنسی شش ماهه به روش اینویزیلاین چیست؟

  • ظاهر مناسب
  • راحتی در استفاده
  • حفظ امنیت دندان ها و لثه
  • طول دوره درمان
  • آگاهی از نتیجه ی درمان

بیشتربخوانید... ارتودنسی جلو بودن فک بالا

نکات مراقبتی در استفاده از پلاک های ارتودنسی اینویزیلاین کدامند؟

  • پیش از صرف غذا پلاک ها را از دهان خود خارج کنید.
  • قبل از قرار دادن مجدد این پلاک های نامرئی بر روی دندان های خود، حتما دندان هایتان را به خوبی مسواک بزنید و از تمیز شدن کامل آن ها اطمینان حاصل فرمائید.
  • از خوردن نوشیدنی های گازدار و یا نوشیدنی های حاوی مواد رنگی خودداری کنید. زیرا این مصرف این نوع مواد می تواند باعث تغییر رنگ و کدر شدن پلاک های اینویزیلاین شود.
  • هر روز پیش از قرار دادن مجدد پلاک های شفاف بر روی دندان های خود، آن ها را به خوبی با آب بشویید. این کار از رشد باکتری ها در محیط دهانتان جلوگیری کرده و به این ترتیب می توانید از آسیب دیدن و پوسیدگی دندان هایتان پیش گیری کنید.
  • برای شستن بریس های نامرئی، هرگز از خمیر دندان استفاده نکنید؛ استفاده از صابون ها و مواد شوینده ی رنگی در شستن بریس ها ممنوع می باشد.

منبع: https://www.karajdentists.ir/





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com